söndag 2 mars 2014

#blogg100

Då har jag kommit på banan igen, ett år sedan sist!!
Hoppas att ni kommer att stå ut med blogginlägg från mig hundra dagar i sträck??
Det kommer att handla mycket om skolan, men inte enbart, det kommer även att handla om rent privata saker som jag väljer att skriva om här.

Den senaste veckan har vi suttit med material som ska lämnas in till skolinspektionen, för de kommer på besök till mina enheter och ska där ha fördjupad inspektion. Falkenbergs kommun får besök i april-juni, och en del av skolorna får fördjupas inspektion. Det är en ny erfarenhet i mitt liv, men jag ser ju hela livet som ett lärande, så jag kan ju bara lära mig mer 😉

Som sagt, förhoppningsvis kommer det att bli 100 inlägg på lika många dagar, med varierat innehåll.
See you!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kul att du är på gång igen. Ska bli intressant att läsa om dina upplevelser. Det har blivit färre skolinlägg från min sida. Hoppas kunna bli lite inspirerad av din entusiasm. Ha en fin vecka.

Maria sa...

Kul att du också kör vidare på blogg 100 i år med. Kämpa vidare!