onsdag 5 mars 2014

Då hade dagen kommit...

Idag har jag hunnit med mycket av det som blivit liggande när jag hade fullt upp med annat =)

För ett bra tag sedan ville jag anmäla mig till #afkrektor14 men insåg att jag inte skulle kunna vara med både där och på internat med kollegor som börjar i morgon. Hade kunnat vara med om det inte min rektorsutbildning kommit mån-ons nästa vecka. Lite måste man vara på sin arbetsplats och lösa det som ingen annan kan lösa ;)
Men nästa gång #afkrektor ska ske, kommer jag och med all säkerhet även mina kollegor att vara på plats. Vår förvaltningschef är där idag och hon strör lovord över det som hänt idag. Så nu är dett bestämt i tanken iaf att jag ska dit. Men det kommer fler tillfällen, #afkvarberg14 kommer att komma i början av sommaren, den kan jag kanske hinna med att gå på, en av dagarna iaf. Var på den förra året och blev så inspirerad över alla jag mötte där som jag fick diskutera med. Tummen upp för skolutveckling av alla slag.

Hade lite saker som jag avslutade idag, det känns tomt när avslut väl kommer...men kommer att fylla det med något annat som är mycket bättre, hoppas jag.
Men när tomhet och känsla av besvikelse kommer så är det bra att ge sig ut och spring, så gjorde jag och det kändes mycket bättre både för mig och hunden.
Nu sova sedan fara till Tylebäck på rektorskonferens i dagarna två =)




Sockor från Tove Andersson som hon stickar till förmån för cancerfonden kom på posten idag. De är så fina och så sköna. Det är tredje paret jag köper av henne. kan varmt rekommenderas <3 p="">

Inga kommentarer: