fredag 7 augusti 2009

Falkenberg here i come

Idag ska det ske, jag ska cykla till Falkenberg, en tur på ca, 6 mil.
Jag gjorde samma resa förra sommaren och det var en ljuvlig tur. Jag behöveer inte cykla hem idag i alla fall. Mannen kommer ned med bilen och så sover vi en lägenhet som står tom då en kompis är på fjällvandring, hon återvänder imorgon, så det är sista chansen för oss att uttnyttja denna möjlighet. DEt är nog sista gången vi kan göra så överhuvudtaget, hon flyttar till Finland om några veckor =((.

Men det kommer att bli en fin avslutning på mitt sommarlov. Jag är ledig på måndag också, men då är det mycket praktiskt som ska ordnas, och kiropraktorn ska besökas igen. Så denna helgen blir en kanonfin avslutning, hoppas jag.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ha en trevlig tur! Börjar också på tisdag. Mycket som ska fixas i helgen, men det gäller att inte glömma att njuta också.

anna-lena sa...

Cykla är ju helt underbart - man ser så mycket - och det doftar -- det gäller bara att ta det lugnt och NJUTA. Vi börjar på måndag redan....men det är helt OK. Däremot är jag ledig på onsdag, eftersom jag kan ta ut kompledighet från kompetensutveckling då. Bra, eftersom lilla dottern kommer på snabvisit.

Resa med Herbert sa...

Hej Bobo!

Det var ju skönt att din cykeltur gick bra.

Njut nu och ha det skönt.

Solvarma kramar från Irene