söndag 22 februari 2009

Söndagskväll

Jag har lite söndagsångest, har ju varit ledig denna veckan och slappat och tagit det lugnt. Nu ska jag upp på morgonen när klockan ringer, det känns lite tufft när jag tänker på det i kväll =(

Vi var ju på fest i går kväll och och kom hem vid ett-tiden, men eftersom det var så dåligt väder och döttrarna var ute på vägarna kunde jag inte somna innan de var på plats i hemmet, vilket innebar klockan halv fyra ungefär. Så idag är jag trött...

Har varit på gammaldans för sista gången på ett tag, sorgligt...det har varit en underbar motionsform för både mig och maken =)

Imorgon är det gympa som får bli motionsformen och sedan ska jag försöka med gymmet på tisdag igen...jag har fortfarande ont i nacke och axel, men får ta det lite lugnt;)

Tänkte var med i fototriss men har inte riktigt klart med alla foton, så det kommer imorgon

Inga kommentarer: