fredag 20 mars 2009

Fredagsfoto: Det vackraste jag vet...

Jag hade bestämt mig för att inte delta idag, då det vackraste jag vet är min familj och kärleken till dem. Detta är för mig lite för offentligt forum att visa upp familjen i, alla vill inte vara med på bild.
Men när jag åkte hem från jobbet fick jag en tanke om att visa hur allt började.
Detta är den första presenten som jag gav till mitt livs stora kärlek...han tog även resten =)
Nu är snart våra tre döttrar vuxna och står på egna ben. Tiden går fort, denna present fick han 1981.
Detta får på så vis vara symbolen för det vackraste jag vet.

Här finns fler bilder

5 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

En fin symbol för det vackraste du vet! :)

Ha en fin fredag!
Anna

Karin Wijk sa...

Förstår att den lilla figuren betyder mycket för dig/er. Vacker historia du berättar. / Karin

Anonym sa...

Verkligen en fin illustation till veckan tema.

Anonym sa...

det var en vacker gest. Som jag skrev så är ju mina barnbarn det vackraste, men jag vill inte heller lägga ut dom så det blev en blomma. :) Ha en skön kväll.

anemonen sa...

Jag håller med dig. Sin familj tycker inte jag att man hur som helst visar på nätet. Du har ändå lyckats visa på det vackraste du vet. Vilken man du har. Det var fint gjort att ge dig denna lilla figur.