söndag 9 november 2008

Sömnbrist, man lär sig visst aldrig

Idag känns det som om jag inte sovit på mycket länge. Vi var ute på partaj igår och kom hem klockan ett ungefär, det var mycket roligt att vara ute tillsammans med många vänner :)
Jag somnade väl vid halv två, tror jag. När klockan var kvart i tre kommer mellandottern in och säger att hon ska åka till Gislaved, ca 4 mil härifrån, för att hämta äldsta syster då hon blivit strandsatt där efter en konsert/dans. Jag tyckte synd om mellandottern då hon dessutom skulle börja jobba klockan sju på morgonen, så jag sa att jag kommer med och håller henne sällskap. Vi åkte på ganska bra och hämtade upp den strandsatta och var hemma igen vid kvart i fyra. När jag då skulle sova var det helt omöjligt att somna om, så jag låg och vred mig till klockan var över sex, och dottern åkt iväg till jobbet. Jag lyckades somna och sova under några timmar, men det känns ändå som om jag inte sovit alls. Det blir en tidig kväll för min del idag, känns det som ;)

Nu är det dax för lite kaffe innan äldsta dottern ska bli skjutsad till tåget som tar henne till Växjö.

Måste bara säga att det blev inget kaffe, strömavbrott. Elaggregat var är du!! Ytterligare en lärdom. Skaffa ett aggregat innan nästa avbrott.

Inga kommentarer: