måndag 12 januari 2009

Lugn måndag...

Idag har det varit en lugn och skön dag, två grupper har gjort pizzabullar, de blev kanonfina =)
Sedan hade vi en avslappnad och trevlig konferens, inga svåra ämnen att ta upp ;) fler konferenser av den modellen, tack!

När jag kom hem hade jag ingen uppgift att skriva på, skönt!
Jag har bara tagit det lugnt och suttit vid datorn och försökt ladda ned mp3- böcker, jag menar naturligtvis köpa dem, men det funkar inte att lägga över dem till min mp3 från min dator :(
Men jag kan ju lyssna på dem via datorn i alla fall.

Nu ska jag snart se på tv, det kommer en film som jag hört talas om men inte sett, Tillsammans är man mindre ensam. Återkommer med min åsikt senare ;)

Lärdom idag är att man kan köra kassler eller skinka lite snabbt i matberedaren så blir det lagom stora bitar att lägga på pizzabullsdegen, tack för tipset kära kollega! 

2 kommentarer:

bollebygdsbo sa...

Den filmen ville jag se - men vi har inte canal+ - tyvärr.

Njut av lite ledig.

Bodil sa...

Hann inte se den, hjälpte Moa med datorn.
Skönt att vara lite ledig:)