lördag 31 januari 2009

Sammanfattning

Jag har inte skrivit på några dagar därav rubriken. Så här kommer den kort och kompakt =)
Nacken är nästan bra nu, J gjorde så att jag fungerar i vardagen igen, skönt.
Jag vågade dock inte gå på gymet igår, kände att man nog bör hålla sig lugn utan motion några dagar till :( Ska på återbesök nästa torsdag, efter det ska jag vara fit for fight igen.

Tack och lov är körsång inte den motionen som jag behövde skippa ;)
Det var såååå roligt att komma igång igen och att träffa alla gamla och nya medlemmar. Vi var tjugosex stycken som gav full hals, det var kanske femton som mest för ett år sedan, riktigt roligt
att det ökar hela tiden. Fem nya var det som var med i torsdags.

Skolan är ett kapitel för sig just nu, elever som inte är närvarande, bortkomna elever, elever som hittar på dumheter och alldeles underbara elever som bara värmer hjärtat. Även kollegor som stöttar och ger mig glada tillrop och skratt. Tack för det!
Nu laddar vi i klassen för de nationella proven i svenska som börjar på tisdag. Hoppas det går bra!

Igår var jag i Falkenberg och fikade och skrattade med en underbar vän, vi skrattade så de som satt vi de andra borden vände sig om.

Nu ska vi åka till Växjö och besöka dottern, det ska bli roligt att gå i Växjö och shoppa och sedan ligga över till i morgon.


Inga kommentarer: