tisdag 20 januari 2009

Tisdag= ännu längre dag =)

Idag har jag haft en dag som varit full av möten.
Började att köra till Falkenberg i snöfall och halka, därför startade jag tidigt, skulle vara framme klockan åtta. Kom fram i tid och letade upp stället vi skulle vara på, det var inte så lätt att hitta rätt i mörkret.

Sedan har dagen fortsatt i mötenas tecken, tre möten till när jag kom tillbaka till skolan.
Därefter hem för att åka iväg igen, varför då tro?......Jo ett möte som jag skulle vara med på var bestämt sedan länge att det skulle vara ikväll.
Imorgon blir det en vanlig skoldag med alla härliga möten med elever, det blir saftsoppa och varm macka.
Men...kom just på att det ligger ett möte inplanerat imorgon med, ja, ja vill de ha med mig på alla möjliga möten så är det väl för att de tycker att jag uträttar något positivt ;)
Allvarligt talat så är det mötet jag ska på i morgon ett uppföljningsmöte på ett bland de bästa möten jag varit på, vad det gäller elevvård. Vi ska på en nätverksträff, kanonbra sätt att nå elever på. Kan rekommenderas!

Nu är det duschen som väntar sedan hägrar sängen. Sov Gott =)

Inga kommentarer: